Tiimat - kevät 2023

Kevään viimeinen tiima pidettiin 1.6. EA-keskuksessa.  Laulaja-näyttelijä kertoi elämästään niin puheen kuin laulunkin kera.  Häntä säesti Minna  Miettinen.  Läsnä oli nelisenkymmentä jäsentä ja palaute tiimasta oli kiittävää.  Väkiparran Irma myi innolla arpoja ja arvottavaakin oli miltei pöydällinen.  Valitettavasti voittopöytä jäi kiireessä kuvaamatta,

Tiima 4.5. Saimme tietoa Tataarien historiasta, tiestä Suomeen ja nykyisyydestä. Mielenkiintoisen esitelmän piti imaami, tohtori Ramil Belyaev

Tiima 20.4. Kuulimme ornitologi Jan Södersvedin esitelmän lintujen kevätmuutosta sekä ilmastonmuutoksen ym. vaikutuksista Suomen lintujen kantoihin,

Merja-Riitta Laurila kertoi meille mehiläistarhauksesta.  Hän aloitti miehensä Juhan kanssa päätoimisina tarhaajina vasta eläköidyttyään.  Sitä ennen olivat harrastelleet alaa jo pitkään.  Heillä on pesiä Orimattilassa, jossa on myös tuotantolaitos sekä pääkaupunkiseudulla.'Saatiin myös maistella hunajasimaa ja ostaa heidän tuotteitaan.

Tiima 23.3. Yhdistyksemme jäsen Seppo Mantere kertoi figuriinien keräilystään.  Samalla pidettiin myös yhdistyksen kevätkokous.

To 9.3. Eduskunnnan entinen talouspäällikkö Pertti J. Rosila kertoi kokemuksiaan eduskunnan toimiaikansa puhemiehistä.

To 23.2. klo 14.15 Työni median palveluksessa /toimittaja Jarmo Heikkinen

Tiima 9.2.2023 Kansanedustaja., LU-soten aluehallituksen pj. Mia Laiho kertoi meille soteuudistuksesta Länsi-Uudenmaan ja eduskunnan kannalta.

Tiima 26.1.2023 Vietimme vuonna 2022 70,75,80,85,90 ja 95-vuotta täyttäneiden synttäreitä.  Paikalle pääsi loppujen lopuksi 11 sankaria 29:stä.
Tarjoilu oli erinomaista ja tilaisuuden tunnelma hyvä.

Tiima 12.1.2023 Jäsenemme FM Pentti Mikkonen perehdytti meitä entisten nuorten hyvinvointi- ja liikuntatarpeisiin