Tapahtumat

Jos olet tulossa johonkin tapahtumaan, muista ilmoittautua.  Moneen tapahtumaan joudumme ilmoittamaan etukäteen osallistujamäärän, varaamaan tarjoilut ym.  Kerhot joutuvat varaamaan ilmoittautuneiden mukaisesti tarvikkkeita  jne.

Tulevat tapahtumat, joihin voi ilmoittautua, näkyvät tämän sivun alaosassa. Osaan niistä voi ilmoittautumispäivä olla jo ohi, mutta näkyvät, koska tapahtumapäivä on vasta tulossa. Saat tulevista tapahtumasta tietoa myös sähköpostiisi.
HUOM. Myös Tiimoihin ilmoittaudutaan

Tarkemmat tiedot vasemman reunan valikosta.

HUOM. Kerhoilla ei ole vakinaista jäsenkuntaa.  Voit ilmoittautua mukaan, silloin kun sinulle sopii.

Tapahtumiin ilmoittautuminen

Kun olet syöttänyt tietosi ilmoittautumislomakkeelle, paina ILMOITTAUDU- painiketta, jotta tiedot siirtyvät järjestelmään. Voit ilmoittaa myös jäsenkaverisi.  Tilaisuuksiin, jonne otetaan mukaan ulkopuolisia, voit ilmoittaa myös kaverisi.

HUOM.
Vahvistusviestien kulussa on esiintynyt ongelmia. Aina se ei saavu perille tai menee roskapostikansioon. Joskus kestää useita tunteja.  Kun olet syöttänyt tietosi lomakkeelle ja painanut Ilmoittaudu painiketta, odota, kunnes näytölle tulee teksti
Kiitos ilmoittautumisestasi. Saat vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tämä on merkki siitä, että ilmoittautuminen on järjestelmässä.  Ellei tällaista tule, paina uudelleen Ilmoittaudu -painiketta. ja odota em. ilmoitusta.

Ongelmatapauksissa lähetä postia leppavaara@senioriyhdistys.fi