Torstaitiimat 2021

Tiimoihin ilmoittautuminen netin kautta

To 16.12. klo 14 Joululounas  ravintola iL Gabbiano Sello Ratsukatu

**** Menneet tapahtumat:

To 2.12. klo 14 "Senioreihin kohdistuneet rikokset ja niiden välttäminen", Apulaispoliisipäällikkö Jarmo Pitkämäki

to 18.11. klo 14 Kierrätys: Sinun rojusi vai toisen aarre/ Marjatta Peltola

To 4.11. klo 14 Jalkaterapia: jalkojen hoidot, hieronnat ja tukipohjalliset/
 Anne Katajamäki

To 21.10. klo 14 Ajankohtaista Espoosta/Henrik Vuornos, kaupunginhallituksen pj.

To 7.10. klo 14 Syyskokous ja Eduskunnan naiset/Pertti J Rosila

To 23.9. klo 14 juhlimme jäsentemme syntymäpäiviä ja kuulemme esityksen Digitalisaation vaaroista ja niihin varautumisesta/ Henry Liukko-Sipi Nexetic Oy

To 9.9. klo 10-15 vietämme tiiman Haltian retken merkeissä

Lähdemme Nuuksioon Haltia-luontokeskukseen 9.9. torstaina klo 10 Läkkitorilta. Perillä me jakaannumme kahteen ryhmään, Toinen ryhmä aterioi, shoppailee, tutustuu Haltiaan. Toinen ryhmä siirtyy opastetulle kierrokselle. Sitten kello 12 vaihdetaan osia. Klo 13 siirrytään luontokävelylle, bussi vie meidät tien alkuun. Kävely on noin 2 km hyvää esteetöntä tietä. Ne, jotka eivät lähde kävelylle viettävät aikaa Haltiassa josta heidät sitten napataan mukaan kotimatkalle. Perillä Läkkitorilla ollaan noin klo 15. Mukaan on ilmoittautunut 31 jäsentä.. Ja tämän retken bussikuljetuksen maksaa yhdistyksemme.