Retket, teatterit ym. 2021

La 14.8. klo 14  Voi luoja Espoon kaupunginteatterissa
Jumala terapian tarpeessa! Anat Govin jumalallisen komedian päärooleissa Martti Suosalo ja Sanna-Kaisa Palo. Näytös siirtynyt viime joulukuusta. Ostetut liput kelpaavat.

To 9.9.2021 klo 10-15  lähdemme retkelle luontokeskus Haltiaan.  Matkalle lähdemme tilausbussilla, yhdistys maksaa kuljetuksen. Haltiassa on ohjelmassa opastettu kierros näyttelyssä, tutustumista kokoelmiin ja voi vierailla myös myymälässä. Jos meitä on isompi joukko niin meidät jaetaan pienempiin ryhmiin ja kaikin puolin huolehditaan turvallisuudesta. Opastuksen jälkeen nautimme lounaan Haltian ravintolassa.

Syömisen jälkeen on vuorossa metsäretki. Kävelemme kahden kilometrin matkan kaunista esteetöntä metsätietä. Reitti sopii myös rollaattoria käyttäville ja sen varrella on kaunis näköalatasanne. Pakko ei tietenkään ole lähteä kävelylle vaan voi jäädä viettämään aikaa Haltiaan ja nappaamme sitten mukaan kotimatkalle. Lähdemme matkaan kello 10 ja takaisin olemme siinä klo 15 tienoilla.

Koko lysti eli matka+opastus+ruoka maksaa 38€ ja museokorttilaisilta 30€. Ilmoittautuminen alkaa 27.5. ja päättyy 28.7.
Tervetuloa mukaan!

To 21.10.2021 Tulen Tango: Angelika Klas & Kotaja Quintet Savoy teatterissa Helsingissä. Ohjelmassa kuullaan argentiinalaisia tangoja, uusia sovituksia kotimaisista- ja kansainvälisistä tangoklassikoista, upeimpia Astor Piazzollan lauluja sekä uutta suomalaista tangoa.

22.1.2022 Espoon kaupunginteatteri: Huomenna hän tulee