Retket, teatterit ym. 2021

Toteutetaan koronavarauksin

To 9.9.2021 klo 10-15  lähdemme retkelle luontokeskus Haltiaan.  Matkalle lähdemme tilausbussilla, yhdistys maksaa kuljetuksen. Haltiassa on ohjelmassa opastettu kierros näyttelyssä, tutustumista kokoelmiin ja voi vierailla myös myymälässä. Jos meitä on isompi joukko niin meidät jaetaan pienempiin ryhmiin ja kaikin puolin huolehditaan turvallisuudesta. Opastuksen jälkeen nautimme lounaan Haltian ravintolassa.

Syömisen jälkeen on vuorossa metsäretki. Kävelemme kahden kilometrin matkan kaunista esteetöntä metsätietä. Reitti sopii myös rollaattoria käyttäville ja sen varrella on kaunis näköalatasanne. Pakko ei tietenkään ole lähteä kävelylle vaan voi jäädä viettämään aikaa Haltiaan ja nappaamme sitten mukaan kotimatkalle. Lähdemme matkaan kello 10 ja takaisin olemme siinä klo 15 tienoilla.

Koko lysti eli opastus+ruoka maksaa 38€ ja museokorttilaisilta 30€. Ilmoittautuminen alkaa 27.5. ja päättyy 28.7.
Tervetuloa mukaan!

Ti 12.10. klo 11.30-12.30 Kansallismuseon näyttely "Suomen tarina".

Mannerheimintie 34, Helsinki . Mukana mahtuu 30 jäsentä. Pääsymaksu on 10 € ilman museokorttia ja museokorttilaisille osallistuminen on ilmainen kunhan on kortti sitten mukana. Yhdistyksemme osallistuu tässäkin kuluihin ja maksaa näyttelyn opastuksen. Paikalle tulemisesta huolehtii jokainen itse. Ilmoittautuminen on menossa ja  päättyy 27.9.

To 21.10.2021 klo 19 Tulen Tango: Angelika Klas & Kotaja Quintet Savoy teatterissa, Kasarmikatu 46 Helsinki. Meille on varattu 25 lippua hintaan 28€. Ohjelmassa kuullaan argentiinalaisia tangoja, uusia sovituksia kotimaisista- ja kansainvälisistä tangoklassikoista, upeimpia Astor Piazzollan lauluja sekä uutta suomalaista tangoa.

Ilmoittautumiset 12.9. mennessä.

Ti 2.11. klo 19 Vanhoja poikia teatteriesitys Sellosalissa. Ilmoittautumiset 5.10. mennessä netin kautta

22.1.2022 Espoon kaupunginteatteri: Huomenna hän tulee

*** La 14.8. klo 14  Voi luoja Espoon kaupunginteatterissa
Jumala terapian tarpeessa! Anat Govin jumalallisen komedian päärooleissa Martti Suosalo ja Sanna-Kaisa Palo. Näytös siirtynyt viime joulukuusta. Ostetut liput kelpaavat.